Idol 2008



Brukar vara en ivrig tittare av IDOL.
 Speciellt tycker jag att det är kul och titta på alla auditions.
Inte för att jag tycker att det är kul när människor gör bort sig utan detär underbart härligt att det finns så många som tror så mycket på sig själva att de ställer sig i TV och sjunger för glatta livet. Både dåligt och bra.

Årets IDOL saknar  tyvärr orginella deltagare (förutom Johan Palm då förstås)
Visst är Alice och Kevin otroligt duktiga och proffsiga med tanke på att de aldrig stått på en scen förr.
Nu har ju även Johan åkt ut till min fyraåriga dotters och många tonårstjejers stora sorg.
Nej för mig så gäller de lite udda talangerna, de fanns med förra året. Amanda Jensen  och Daniel Karlsson.

Lyssna och njut av Amanda Jensen i "Halleluja".
Jag gråter och ryser varje gång jag ser den.
Hon sjunger med en sån otrolig känsla.
Med den så vill jag  önska er alla EN HÄRLIG FÖRSTA ADVENT

Kommentarer
Postat av: TT

Trevligt att ses idag igen! :o)

Jag hade precis samma idoler förra året, jag undrar vad som hände med Daniel, du menar väl den långhårige jättesöte pöjken?

2008-11-29 @ 17:02:22
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ha en fin 1:a Advent du med.

Må gott!

Kram

2008-11-30 @ 08:35:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: erika

Johan palm är grym, men min favorit är Alice svensson! :D

2009-01-02 @ 21:22:55
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0