Antar utmaningen från TyraTok

Har fått en utmaning av TyraTok.
Här kommer mina svar:

Vilken mat äter du ofta?

Thaimat och pasta
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper nog till att duka av. Jag pratar så mycket så det är nog skönt att vila sig från mig ett tag.....

Var sitter du helst när du bloggar?
I Soffan
Köper du ofta Triss?
Nej, jag är med i med postkod-lotteriet. Köper triss kanske två tre gånger om året.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag älskar Grekland. Har nog varit Grek i ett tidigare liv (känns det som) Har varit där..(måste räkna) 12 ggr.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Fyran, sedan kommer nog femman

Vilket är ditt favorit vin? 
Vitt, gärna chardonney eller chablis.

Jag utmanar:
Min dotter
Flaj
Kristin
Marita

Kommentarer
Postat av: Kristin

OK, utmaningen antagen! Här kommer mina svar:



Vilken mat äter du ofta?

pasta, kyckling & div grönsaker



När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Det beror nog på vems kalas det är. Nuförtiden blir det ju en del barnkalas hos T:s kompisar och där sitter jag nog ner. Annars hjälper jag gärna till.



Var sitter du helst när du bloggar?

Har bara ett alternativ - vid skrivbordet framför vår gigantiska tjock-skärm



Köper du ofta Triss?

Nej, men maken gör det ibland. Vi vann faktiskt 10000 en gång för 10 år sedan.



Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?

Vår 10 veckor långa resa till Nya Zeeland, Australien och Fiji är svårslagen.



Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Nyheter & bolibompa på SVT, serier på TV3, TV4 & Kanal 5 (nu verkar det som jag ser en hel massa på TV, men så är det faktiskt inte. Det mesta är nog faktiskt nyheter)



Vilket är ditt favorit vin?

Vitt - Chardonney.

Rött - Syrah

2008-10-22 @ 20:42:45
URL: http://tovefrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0