Härliga Flaysan 2







Jag har tidigare skrivit om Flaysan.
Min äldsta dotter har blivit kompis
med henne genom deras gemensamma
intresse för Danny i EMD.

Hon har varit här två gånger
och hon är så underbart härligt
busig och galen.
Hade jag haft en dotter till
hade jag velat att hon skulle vara som Flay.

I början på veckan så visade min dotter
mig så fint hon hade skrivit om mig till min födelsedag.
Så fint så att jag blev stolt, glad och rörd till tårar.
Se bara:

grattis grattis grattis till lovisas mamma anna-karin. <3
du är verkligen som en mamma för mig :) när jag kommer och hälsar på er där uppe i surahammar så blir jag ALLTID omhändertagen så himla bra. :') ni är som en andrafamilj för mig. :D <3 du är verkligen värd världens bästa födelsedag, för det är svårt att nå till en sån hög nivå på att vara en bra mamma som du ligger på. som tur var har jag världens bästa mamma, men jag har tänkt många gånger på att om inte jag hade haft en sådan bra mamma så hade jag varit sjukt avundsjuk på lovlaj. godhjärtare person finns inte. <3

Nu har mitt ego fått så att det räcker för lång tid framöver.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad fint. Vilken härlig tjej.



Hoppas du får en härlig helg.

Kram

2008-10-31 @ 11:03:52
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en fin Allhelgonahelg!

Kram

2008-11-01 @ 09:36:11
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anonym

Goda ord från ungdommar är alltid sanna ord, så sträck på dig, men du, akta så du inte slår i taket..hihi. Ungdomar är underbara, de blir väldigts tomt o tyst när de växer upp och blir STORA!!



Ha´t gott. Anki

2008-11-01 @ 13:46:16
Postat av: TT

Verkar vara en klok tjej! :o)

2008-11-02 @ 09:12:19
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: flay

men aw :) <3 jag menar verkligen orden rakt ifrån hjärtat mitt! <3

TACK FÖR NI FINNS!!!!!!!!

2008-11-04 @ 20:52:18
URL: http://flajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0