PMS

En gång i månaden förvandlas jag till ett pessimistiskt monster som tycker att livet är ett helvete och att ingen förstår mig.
Förra veckan skällde jag ut en läkare - med all rätt.
Blev förbannad på några ungar som sprang omkring i lekparken och slogs med snodda lysrör - med all rätt.
Skrev äntligen ett argt mail till mitt bemanninsföretag som jag fortfarande inte fått all reseersättning ifrån - med all rätt.
Sa till min man att han köpt en ful och för stor rock - inte med all rätt. Det var faktiskt ganska taskigt och jag ångrade mig genast och bad om ursäkt.

Jag blir lika förundrad varje månad
Fattar inte vad det är för fel på mig förrens efteråt
då jag får förklaringen.
PMS.
Min vän skojade och sa att jag kanske skulle döpa om bloggen till annaPMS.
Kanske borde man stänga in sig en gång i månaden för att skona omgivningen.
Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: TT

Kvinnans lott!

En kompis till mej testade att äta rosenrot den perioden och hennes sambo är överlycklig över den totala förändringen av humöret...

2008-10-27 @ 16:25:53
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Det är konstigt vad PMS kan gör med hjärnan. HUr man kan bli ett sånt monster.

Det är det enda gången jag rasar ut mot döttrarna.

Suck....men dom är likadana, haha.

Ha en skön dag!

KRam

2008-10-28 @ 07:28:33
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anki N

Ha ha, tycker jag känner igen det där, men jag undviker folk då, därav får sällan någon ta del av mitt taskiga humör.



Anki

2008-10-29 @ 12:01:09
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0