AMOR FATI

När oväntade skattepengar från Norge dök upp för en tid sedan så bestämde jag mig för att köpa något som jag länge önskat.
En ring från Efva Attling med den passande inskriptionen AMOR FATI (Kärlek för vårt öde). Nu sitter den och pryder platsen där min vigselring satt som en påminnelse att jag ska ta hand om mig och vara lyhörd för mina egna behov. Trots allt så TROR jag på kärleken. Tror att den kommer att komma till mig när jag är redo. Innan den dagen kommer så tror jag på kärleken till mig själv och mina barn.

image1




Kommentarer
Postat av: TT

Oh, vilken snygg ring!

Kul när det dyker upp oväntade pengar... jag undrar vart mina surt förvärvade skattepengar är..?

2009-07-07 @ 23:24:35
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Så gott att läsa att du känner livet igen och kan skratta tillsammans med det dyrbaraste du har...

Önskar dig många fina stunder denna sommar mitt i allt som är.

Kram

2009-07-08 @ 18:53:18
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0