PIANOT



Lyssnar just nu på Michael Nymans  musik ur filmen "Pianot ". En film med otroligt vacker musik och fantastiska bilder från en storslagen natur på Nya Zeeland. Har ni mot förmodan inte sett filmen, GÖR DET NU! Den lämnar ingen oberörd.
 Jag inser att jag snart måste se filmen igen, kanske rentav köpa den idag när jag och barnen ska inhandla en DVD spelare (måste erkännna att jag ännu inte har någon). Sedan blir det filmkvällar med barnen om det inte är för vackert väder. Högt på filmlistan står Monty Python  och Nilecity för deras sjuka humur. Jag tror nämligen att jag kan behöva ett gott skratt just nu.

Kommentarer
Postat av: Anki N

Hej vännen, hoppas du haft en bra midsommarhelg o att saker o ting börja falla på plats. Visst är musik underbart i alla lägen. Musik ger lugn o frid. Ett gott skratt - ja de behöver du, skratt ger glädje o bra energi till kroppen.

Tänker på dig.

Kramiz Anki N

2009-06-21 @ 21:16:41
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0