Steg!

Om ni undrar vad som  blivit av mig så kan jag meddela att jag är fullt upptagen med att GÅ!
Vi är med i en stegtävling via Korpen.
På fyra veckor så ska laget och jag individuellt gå så många steg som möjligt.
Om jag själv går minst 7000 steg i snitt per vecka är jag med och tävlar om fina priser.
De lag och den person som vinner får en fin?!! pokal (vad man nu ska med den till?).
Under måndagen och tisdagen så hann jag inte gå så mycket enligt mig själv. Hann endast med ungefär 13000 steg per dag och då knatade jag på så gott jag kunde.
I onsdag gick jag 17500 steg och var jättenöjd med mig själv....ända tills jag gick in på Korpens sida där jag kan se hur många steg den har som leder tävlingen.
95 0000 STEG PÅ TRE DAGAR!!!!!!!
Vad gör människan???????? Går hon hela dagaran till jobbet eller är det en maratonlöpare vi snackar om.
Tävlingsmänniska som jag är så kändes mina steg rätt futtiga i jämförelse.
Idag upptäckte jag också att stegräknaren inte är riktigt tillförlitlig. Jag gick min vanliga runda och fick inte ihop mer än 300 steg (brukar vara minst 4000 steg annars) hmmmmm.
Hoppas ni får en bra helg. Ni förstår väl vad jag ska göra.
Just det... GÅ och JOBBA!


Kommentarer
Postat av: TT

Heej!

Jag gick mycket med stegräknare förut men tappade lite av tjusningen när jag insåg att den inte räknar rätt. Fast det är en ganska dyr mojäng.

Men jag tycker nog allt att du verkar knata på rätt bra!!

Ha en bra helg du med! Kram!

2009-03-06 @ 13:07:26
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Åh, vad duktig du är som går så mycket. Jag ska skaffa en stegräknare för ajg promenerar ju med hundarna en del.

HA en fin helg!

KRAM

2009-03-07 @ 08:29:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anki N

Gå o gå...det är skönt. Går själv mycket, det är bra både för kropp och skäl. Fick en stegräknare av ungarna för många år sedan, undrar vad den tog vägen. Kanske gick den iväg själv!!



Trevlig gå o trevlig lördag.



Anki N

2009-03-07 @ 13:18:09
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0