VOFF

Häromkvällen var Brolle ute på baksidan.
Efter ett tag så hörde vi att någon skäller.
Vi tänkte att det kan inte vara Brolle för det har han aldrig gjort förut, men JO han skäller.
Min man hämtade ficklampan för att se vad som stod på och det visade sig att detta var anledningen


En stor räv hade letat sig in på tomten och satt och kikade bakom vårt staket.
Han verkade inte alls rädd utan gick efter ett tag lugnt och stilla över vår tomt till grannen
Brolle var inte så morsk men jag tycker att han var duktig som skällde och markerade.
SÅ nu har vi en liten vakthund

Kommentarer
Postat av: Anki N

Oh vad fint du gjort o fått det!!

Kände inte igen mig alls när jag kom in, trodde jag kommit fel..hihi.

Så såg jag Brolle o visste, rätt!!

Rävar på tomten - vi har nog för många hundar för att de äns ska våga närma sig.

God fortsättning. Idag ska vi flytta saker.....

Anki N

2009-01-03 @ 11:19:16
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0