Mera roligt i fredags

Fredagen var en riktigt rolig dag.
Gick och småflinade hela dagen åt "argalappen.se"
På kvällen var jag och mina tonårsbarn på Konserthuset på Stand-up med
Özz, Soran, Måns och Björn.
Har aldrig gillat Özz något vidare men i fredags var det han som glänste mest.
Jag skrattade som en besatt.
Måns var som vanligt helt galen. Jag missar aldrig ett avsnitt av Extra, extra
Björn var bra, men mest gullig.
Soran lågmäld och lite mumlande.
Sammanfattningsvis alltså en bra kväll som avslutades med en god middag på  restuarang med mina underbara stora barn.
Nu tittar vi efter något mer att gå på tillsammans
Det är ju ändå de stunderna man minns.
När man gör något trevligt tillsammans



Kommentarer
Postat av: TT

Mmm, det hade jag velat se!

Hänger inte alls med i nöjeskalendern, sist jag var i Konserthuset var det Claes Malmberg men det är nog ett år sen.

Får ta och skärpa mej.

2008-10-13 @ 22:08:06
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

JA, det är så roligt att göra saker ihop med ungarna, nu när de kan gilla samma saker som en själv....eller man kan njuta av samma saker.

Ha en toppendag!

Kram

2008-10-14 @ 06:35:22
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0