Rapport från kissträsket

Som ni vet så består mitt liv just nu av kissträning av liten envis valp
Det är mycket huttrande i arla morgon med pyjamas och kofta ute i trädgården.
När man fryser som värst så tar det längst tid.
Då ska det istället busas med vit plasthink, käkas löv och bitas i pinnar.
Jag tycker att jag ser på honom att nu är det dags för en liten kiss,
men när vi kommer ut så lägger han sig ner i det våta gräset eller
sitter och tittar på mig med en blick som säger
- Vad gör jag härute?

Trots allt jobb så är det härligt med det lilla livet. 
Jag önskar att alla barn fick växa upp med en hund.
Stod och betraktade min fyråring när hon ystert sprang omkring bland löven med Brolle efter sig idag
Jag verkligen hur det lyste glädje och liv om dem.
De har verkligen blivit riktiga "bästevänner".
Han följer henne vart hon går och gnyr när han inte ser henne.
Att gå på promenad utan henne går inte, men när hon är med så skuttar han glatt med.

Imorgon kväll så ska jag iallafall slita mig och gå på tjejmiddag.
Det ska bli jättetrevligt.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag funderade nästan på att skola om mig till sjuksyrra. Så mycket gillar jag sjukhus.....ja, inte att sitta och vänta på en akut dock.

Åh, nu åker dom till akuten på Danderyds iaf.

Ha en skön kväll!



2008-10-28 @ 20:47:28
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: flay

åååh :')

guud va glad jag blir. <3 saknar er verkligen :(

2008-10-28 @ 21:38:33
URL: http://flajzan.blogg.se/
Postat av: TT

Åh vilken söt och rund mage!

Ha det så kul imorgon på middagen!

2008-10-28 @ 22:38:06
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0