Drömmer om vitt...

Jag måste vara den bloggaren som uppdaterar mig sämst av alla...
Hursomhelst så kan jag inte skriva om jag inte känner för det, så´n är jag.
Dessutom så känns det som om all min energi just nu går åt till att planera och inreda vårt hus. Det finns hur mycket som helst att göra. Jag tror nog att listan skulle bli ca två A4 ark om jag skrev ner allt.

 Min man och jag har lite olika åsikter om hur vi ska ha det hemma. Jag vill gärna ha vitt  och lite gammaldags romantik och förändra med kuddar och annat i färg. Han vill gärna ha färg på väggarna och vill ha det lite mer modernt. Vi försöker därför att kompromissa en del. Just nu har vi kört fast och då blir våra projekt stillastående en tid.

Igår fick jag tidningen "Villaägaren". Det var "hemma-hos-reportage i ett hus som jag såg förra sommaren när vi stannade till i Bergs Slussar utanför Linköping.  Jag blev helt såld på det där huset och jag hade kunnat ge hur mycket som helst för att få gå in och titta. Nu gick alltså min dröm i uppfyllelse och det var precis så där fint som jag trodde att det skulle vara. Hemmet är inrett i nytt och gammalt allt i vitt och svart. Fint utan att bli sterilt och kallt. Försökte precis att få in några bilder från tidingen men ni får nöja er med första sidan.

Medlemstidningen VillaägarenHär sitter den lyckliga ägaren på sin veranda...

Brukar också gå in på Jennys blogg (se mina favoriter) och förundras hur hon kan göra så fint med enkla ting. Jag blir alldeles grön av avund över hur fint hon har det.
Jag tänker att så fint kanske jag kan ha det när jag blir pensionär och när jag inte har tre barn, två bonusbarn samt två husdjur hemma längre.

Dream on , dream on....

Nu ska ska jag sova för jag ska jobba natt hela helgen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0