En av de här ska bli min



I slutet på oktober kommer vår nya familjemedlem" Brolle Brolito"  (Tyra har döpt honom)
Det är mycket att tänka på nu.
Var ska han sova?
Vad ska man köpa för hundbur till bilen?
Vad ska han ha för säng, koppel, mat mm mm mm

En sak är  iallfall säker.Vi längtar allihopa efter att pussa den lilla mjuka magen och nypa honom i kinderna. Äntligen ska jag få min alldeles egna hund
Jag följer spänt deras utveckling på kennelns hemsida och tittar på bilderna och funderar på vilken som ska komma hem till oss.
Kanske blir det han som visar magen. Han verkar ball tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, hejsan! VAd kul att du kollar in mion blogg. Nu kan jag kolla din. Har just snabbkukat och jag återkommer ikväll. Vilka sötnosar, vad är det för ras?

Ha det gott!

Kram

2008-09-15 @ 10:30:13
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0