Jag har vänt på dygnet

Har jobbat två nätter nu den här veckan
Man blir lite "off" när man jobbar natt. Vet inte riktigt vilken dag det är och så är det risk att man vänder på dygnet.
Idag tvingade jag därför mig upp kl 14.00. Möttes av en glad överraskning när jag kom ner för trappan.
Min man hade åkt hem tidigare från jobbet och satt vid köksbordet och jobbade. Han ville umgås med mig då han ska åka iväg med jobbet imorgon.
I soffan så var det inte så muntert. Mina båda tonåringar har återinsjuknat med halsont för tredje gången så båda två var helt däckade. Tonåringar är riktigt sjuka då de inte rör datorn på en hel dag, är de skoltrötta så är de hemma men kan inte låta bli datorn.
Min man och jag fikade tillsammans och sedan gick vi ner till dagis och hämtade minsta dottern.
Det var underbart väder idag. Solen sken och det var varmt och behagligt.



På väg hem så kunde vi inte låta bli att ta en titt i djuraffären. Jag är så sugen på att köpa något till  valpen.
Det känns nästan som när jag väntade bebis, man väntar, planerar och längtar.
Jag lyckade hålla mig, men vi fick med oss några goda råd på vägen. Vad vi kan köpa för säng bl a.
Det blir en liten plastbalja till att börja med med en gosig fäll. Sedan vill jag nog köpa en "beanbag" när valpen slutat gnaga.
Imorgon ska Tyra och jag ha mysdag. Vi ska nog åka och hälsa på någon eller bara göra något kul ihop.
Nu ska jag titta på sjukhuset och sedan blir det idol.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

JA, det är jättegoda, men efter en trerätters lunch vadr dom lite mastiga för min smak, hihi.

Åh, fråga inte varför de heter så för jag har ingen aning och ingen annan heller.

Kanske står på nätet. Fast inte på nån svensk sida utan på engelska sidor.

Ha det gott!

2008-09-19 @ 17:46:37
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0