Nu har jag äntligen träffat Brolle med brorsor

DET HÄR INLÄGGET SKULLE EGENTLIGEN VARIT  INNE I MÅNDAGS  NU MEN EFTERSOM FÖRSÄKRINGSKASSAN INTE BETALAR UT VÅRA PENGAR SÅ STÄNGDES VÅRAT INTERNETKONTO AV ETT TAG .....


Nu är jag äntligen ledig efter en intensiv helg.
Har jobbat min långhelg som var lugn och skön.
I lördags så var vi och tittade på de små liven.
 Jag är så fånig när jag ser något gulligt. Jag blev så rörd så att jag började gråta vid anblicken av dem.
De var verkligen små. Och så söta och underbara.
De hade precis ätit när vi kom så de var vakna. Hundmamman Maja fick gå ut då hon blir orolig när det är mycket folk omkring de små. I ett annat rum hörde vi de övriga fem hundarna som nyfiket skällde.





I en grön inhängnad så tultade de små runt med sina små tassar och kom glatt fram och bet i våra fingar.
Vi satt länge och klappade och gullade med dem men till slut var de så trötta att de ramlade ihop i en stor hög och somnade.



Vi fick även träffa hundmamman Maja som är en helt underbar hund. Den stackaren hade blivit hårt åtgången på sina tuttar då valparna bitit henne. Jag blev nästan kär i hundmamman och ville ta med henne hem med se det fick jag inte.
Gå gärna in på www.arligos.se  och titta på nya härliga bilder.

Återkommer ikväll då jag har mycket att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0