Bild nummer 6



Fick en uppgift av Anki att jag skulle visa bild nr 6 i mapp nr 6.
Det var väl då jag insåg vilken oreda jag har på mina bilder.
Jag har bara slängt in dem lite här och där.
Jag har börjat sortera en gång för länge sedan men inte hunnit färdigt.

Iallafall...
Det fick bli bild nr sex i min osorterade mapp.
Bilden ovan föreställer min dotter Tyra. Jag tror hon är ungefär tre år. På bilden har hon lånat sin pappas solbrillor och storasysters duntofflor. Troligtvis är bilden tagen på morgonen då hon har pyjamas på sig.
En härlig bild med mycket liv i. Jag får lite vibbar från 70-talet, eller vad säger ni?
Återigen så slår mig tanken. Var tog tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jättehärlig bild!!



Jag är undersköterska, och jobbar med dementa, på en avdelning för dem som är lite "aggressiva". trivs jättebra, fast är trött på arbetstiderna, efter över 20 år i vården.

2009-02-13 @ 23:02:29
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Tack för omtanken.

Idag är jag mycket bättre och törs äta, hihi.

Ja, det är en härlig bild.

Ha en fin söndag!

KRAM

2009-02-15 @ 08:56:19
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0