Glass i sommar?

Min dotter söker sommarjobb.
Hon har sökt några men det har varit svårt
Har förstått att de flesta jobben går till de som redan är arbetslösa
Igår var hon på intervju för att sälja glass ner vid Västerås innebeach vid Lögarängen. På sommaren dras alla ungdomar dit för sol och bad och beachvolley.  Så får hon jobbet blir det nog roligt att spana på alla snygga grabbar.
Jobbet är lite på lösa boliner då hon endast ska jobba då det är fint väder. Jag hoppas därför på strålande sol och värme från skolavslutning till skolstart.
På lördag ska jag följa med och prata med arbetsgivaren, hönsmamma som jag är.



Kommentarer
Postat av: Anki N

Vilken härligt jobb att sälja glass o kolla gulliga grabbar!!!!!!!!!!!! Hönsmamma, ja de behöver man vara ibland, finns många som lura de ungar i sommarjobb, så häng på du o kolla läget.

Jag håller tummarna för en varm, lång o het sommar.

Kramiz Anki N

2009-05-28 @ 23:11:49
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0