Några få ord - stor betydelse

Mitt huvud är rörigt just nu.
Jag glömmer saker.
Idag hade såg jag att jag glömt bildörren öppen, vidöppen till och med, hela natten.
Jag kommer inte ihåg var jag lagt saker, kommer inte ihåg vad jag gjort.
På jobbet igår glömde jag att rapportera en patient till natten, det har ALDRIG hänt.
Jag får anstränga mig till det yttersta för att göra ett bra jobb. Är livrädd för att göra fel med mediciner eller annan behandling.
Jag vet inte, och kommer inte ihåg om jag betalat räkningar eller meddelat min mamma att hon ska vara barnvakt. Ibland känns det som om jag ska bli tokig.
Idag uttryckte jag min frustration för min minsta dotter, jag sa:
- Jag förstår inte vad det är med mig, jag blir tokig på mig själv.
Hon tittade mig i ögonen och sa:
- Jag tycker du är bra som du är mamma!
Min underbara flicka vet precis vad jag behöver och vad hon ska säga för att jag ska känna mig bättre.
Imorgon börjar min YOGA, då kommer jag få tid för eftertanke och att få mina oroliga tankar på plats.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där :) Ja vad gjorde man utan sina härliga barn. Det är LIVSKRAFT de´...

Ha så otroligt skön på yogan också

kramar

Emma

2009-10-08 @ 13:22:44
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0